Odzyskiwanie hasła do systemu
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy dla Państwa funkcjonalność przeznaczoną do odzyskiwania utraconego lub zapomnianego hasła.
W tym celu należy wybrać opcję Przypomnij hasło, która znajduje się na stronie logowania. Po wprowadzeniu identyfikatora (login użytkownika) na skrzynkę mailową przypisaną do użytkownika zostanie wysłana wiadomość zawierająca link, po kliknięciu którego nastąpi przekierowanie na stronę zmiany hasła, gdzie należy wprowadzić i powtórzyć nowe hasło.
Mamy nadzieję, że wprowadzona funkcjonalność znacznie uprości proces odzyskiwania dostępu do systemu Medatex!
Zespół ICR2021-10-05 09:21:45
Wyłączenie ICR-MED
Informujemy, że do końca kwietnia zostanie wyłączony stary system ICR, a wszyscy użytkownicy będą już od tej pory korzystali wyłącznie z nowego systemu MEDATEX.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt pod nr tel.: +48 61 626 25 05 lub 61 62 62 500 (w godzinach 9:00-17:00) lub drogą mailową pod adresem pomoc.techniczna@icr.pl
Zachęcamy do korzystania z systemu MEDATEX,
Zespół ICR!
2018-03-28 12:14:42
Zmiana adresu
Informujemy, że od dnia 12.01.2018 zmienił się adres, z którego otrzymywać będą Państwo powiadomienia dotyczące statusu zleceń.
Nowy adres to: info@medatex.pl
Zespół ICR
2018-01-12 11:01:57
Problem z logowaniem
Szanowni Państwo,
w związku z aktualizacją strony icr.pl oraz systemów ICRMED, MEDATEX i MEEDY od 26.04.2016 r. nie powinny już występować problemy z logowaniem. Problemy mogą jednak nadal powstawać w związku z zapamiętaniem przez przeglądarkę internetową, z której Państwo korzystacie, dotychczasowych ustawień. W związku z powyższym w przypadku problemów z zalogowaniem prosimy o wyczyszczenie z przeglądarki internetowej całej pamięci podręcznej oraz cookies (tzw. ciasteczka) - najczęściej poprzez łączne wciśnięcie w otwartej przeglądarce klawiszy ctrl, shift i delete, zaznaczenie odpowiednich opcji a następnie o zamknięcie i ponowne otwarcie przeglądarki. W przypadku występowania dalszych problemów prosimy o pisanie na adres pomoc.techniczna@icr.pl ze wskazaniem opisu problemu, jak również wersji przeglądarki oraz zainstalowanego dodatku flash (informacje na ten temat można uzyskać wchodząc na stronę www.whatismybrowser.com). Informujemy, iż z przyczyn bezpieczeństwa nie wspieramy już przeglądarek internetowych starszych niż Internet Explorer 11.
Pozdrawiamy
Zespół ICR
2017-04-19 12:18:36